Vinn biljetter till Älska Mat och Vinmässan i Malmö!

25-27 oktober är det Älska Mat och Vinmässan på Slagthuset i Malmö. Det kommer vara massor av härlig matinspiration och dryck därtill under hela helgen! Älska Mat & Vin är mässan för alla matentusiaster som älskar mat och dryck! Mässan arrangeras för femte gången och succén med över 100 utställare och ca 6800 besökare fortsätter.

Jag ska vara konferenser tillsammans med Jesper Aspegren så vi kommer hålla låda om mat och annat gott tillsammans under helgen. Jag ska också laga mat på scen både fredag och lördag, så det kommer bli fulla drag för min del. Och även för alla besökare som kommer att ta del av massor av härligheter i matens tecken på hela mässa.

www.alskamat.se.png

Kom och bli inspirerad till nya godheten i köket. Och för sjutton, kom säg hej till mig och kanske få en kokbok signerad om du är där. Jag är där hela fredag-lördag.

Nu kan du vinna en inträdesbiljett till mässan (värde 150 kr). Följ mig på facebook och instagram och lägg in en bild där med mat du älskar. Du måste hashtagga #jenniewallden till bilden, så jag vet att du tävlar. Om du redan följer mig på facebook eller instagram så är det ju redan klart! Så vad väntar du på! Lägg ut bilder på maten du älskar! Det finns flera biljetter i potten så det chansen är stor att just du vinner. Lycka till!

Leave a Reply

