Kom och träffa mig på bokmässan i Göteborg till helgen!

Till helgen är det den stora bokmässan i Göteborg! Det kommer en ofantlig massa författare, förläggare och bokintresserade på plats och så även jag! Jag är där för att prata om min kokbok och för att så klart laga mat på scen. Så roligt det ska bli!

zkpdbm1wc9yge9tkhataw

Om ni har vägarna förbi, kom och säg hej! Kom och köp min kokbok eller om du redan har den så ta med den så signerar jag!

Vid två tillfällen hittar du mig på scen på Kockteatern på Mat & Trädgård.

Fre 27/9 11.30-12.00 lagar jag något gott ur min kokbok.
Lör 28/9 16.10-16.40 lagar Sigrid och jag mat och bjuder på likande rätter ur våra kokböcker med med olika tvist.

Lör 28/9 15.20-15.30 pratar jag min kokbok med Lisa Lemke/Tomas Tengby.

Det ska bli så otroligt roligt att gå på denna stora mässa med så mycket spännande som händer!

Efteråt signerar jag min bok så kom och hälsa vetja! Hoppas vi kanske ses!

Leave a Reply

