Vinn en lunch med mig! Johan Jureskog lagar!

Goda nyheter! Här kommer min första bloggtävling. Du kan vinna en exklusiv lunch komponerad av Johan Jureskog, mig får du som sällskap!

Den 6-8 september är det Taste of Stockholm. På Riddarholmen kommer denna gastronomiska fine dining festival vara på plats med några av Sveriges bästa kockar och restauranger. Man kan smaka, lukta, klämma, känna och även lära sig de främsta kockarnas trick och tillvägagångssätt. Ett paradis för matnördar med andra ord.

Bild

Här kommer vinnaren av tävlingen, tillsammans med mig och några andra få utvalda, äta en specialkomponerad trerättersmeny, serverad av Johan Jureskog. Måltiden kommer vara kl 12-13, 8 september. För er som inte vet är Johan mannen bakom Rolfs Kök och AG i Stockholm. Liten sidoinfo så vann han första deltävlingen av Kockarnas Kamp i torsdags (heja!). Naturligtvis får vinnaren även tillgång till festivalen där ännu fler fantastiska matupplevelser väntar! Du kan dessutom få lära dig att laga mat tillsammans med några av de främsta kockarna i vårt land på matlagningskursen Elektrolux Chef´s Secrets. Alla dessa upplevelser kan bli dina!

Electrolux är partner och huvudsponsor till Taste of Stockholm och kockarna kommer använda senaste Electrolux Inspiration Range hemprodukter – som proffsutrustning, fast hemma om man vill. Och i Electrolux Taste Theater kommer man kunna ta del av kockarnas matlagning, deras tips och tekniker. Läs mer om Taste by Stockholm på http://www.tasteofstockholm.nu

Bild 1

Tävling:
Så här går det till! Tävlingen är i två steg, båda stegen är viktiga för att ha en chans att vinna.
1. Gilla och dela min facebooksida http://www.facebook.com/pages/Jennie-Walldéns-Smaker/426659130738972.
2. Skriv ett meddelande till mig på facebook hur Stockholm smakar för dig ELLER Lägg ut en bild på instagram med ett foto på hur Stockholm smakar för dig. Glöm inte att hashtagga #tasteofstockholm och #jenniewallden

Sista dagen för att tävla är söndag 1 september, så skynda! Och lycka till!

Jag ser verkligen fram emot att få gotta mig i god mat, dryck och massor ny inspiration på Taste of Stockholm. Och att få träffa vinnaren av tävlingen! Kanske är det du?

2 thoughts on “Vinn en lunch med mig! Johan Jureskog lagar!

  1. Therese

    Har gillat din sida sen du skapade den men har nu även delat till mina vänner. Ska bara ta en bild och ladda upp på instagram och sen hålla mina tummar att jag vinner!

    Reply

Leave a Reply

