Känsligt och personligt prat hos fantastiska Lotta Bromé

I torsdags var jag och pratade med Lotta Bromé på P4 Extra. Vilken kvinna! Så härligt engagerad och expert på att få det där lilla extra ur en, på ett bra sätt. Hon fick mig att vilja berätta saker för henne som jag inte sagt så många gånger innan i mitt liv. På nationell radio och allt. Snacka om att vara superbra på sitt jobb.

945327_10151406071086338_1649663606_n

Om ni vill lyssna på Lottas och mitt snack så finns det på:

http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=2151&artikel=5536059

Mycket känslor och en del skratt.

Leave a Reply

