Lycklig på boksignering och glad för tidningarna

Idag var ännu en vacker vårdag. Lördag dessutom. Jag hade boksignering av min kokbok på Bokia Hansa i Malmö. Spännande, jag visste inte alls hur det skulle bli. Lite smånervös gjorde jag mig vårfin för att träffa de läsare som ville och kunde komma idag.

Bild 4
Sista checken innan jag åkte hemifrån.

Vilken grej!  Jag kom strax innan signeringen började och döm min förvåning och glädje att se en lång kö stå och vänta där den gulliga personalen på Bokia hade riggat för min signering. Wow! Jag blev nästan tårögd. Det känns fortfarande overkligt att folk står och köar för att träffa mig och att jag ska signera böcker de vill köpa. Jag niper ju mig fortfarande i armen ibland när jag tittar i min kokbok!

Boksignering på Bokia Hansa i Malmö
Wow vilken kö! Så många som ville tröffa mig! Lycka!

Det är verkligen oerhört roligt att träffa de som gillar min mat och blir inspirerade av mig. Det värmer hjärtat att veta att ni finns och det gör mig så himla glad! Kärlek till alla er!

I helgen/veckan skriver Sydsvenskan fyra sidor om mig,  Se och Hör två sidor, inklusive tre helt nya recept jag gjort samt Expressens bilaga Leva och Bos fyra sidor om Sveriges mästerkock, dvs mig. Så roligt! Där kan ni läsa mer om mig, min mat och se bilder från mitt kök.

Leva och BoSydsvenskanBild 3
Tidningarna på rad.

Även i nästa veckas Se och Hör är jag med samt i Expressens fredagsbilaga om två veckor. 🙂

Leave a Reply

