Måndag!

Ojojoj. Insåg nu att jag verkligen tagit helg i helgen som varit. Men nu är det måndag och nya tag! Idag ska jag få besök av Sydsvenskan som ska göra ett 4-sidigt inslag om mig och min mat. Så spännande! Bilder kommer senare idag.


Igår hade vi grillpremiär hemma hos mig. Årets första grillning är verkligen magisk. Jag lämnar er med en bild av det som hamnade på tallriken – Karré marinerad i mörk soja, sambal, vitlök och honung. Grillad och till sällskap fick den råstekt sparrispotatis, rucola-och mangochunteykräm samt en liten sallad.

Vi ses senare idag! Hoppas ni alla får en fin start på veckan!

3 thoughts on “Måndag!

  1. Sandra B

    Åh vad gott det ser ut!
    Ja första grillningen är magisk, men sen går grillen varm mest hela tiden hos oss. 🙂
    Beställt din bok, väntar otåligt!
    Ser fram emot att laga koreanskinspirerad mat, då jag själv är adopterad därifrån.
    Ha en fin dag!

    Reply

Leave a Reply

