Vi matchar Jamie och jag!

644458_10151353130846338_1327136842_n

Igår besökte jag mitt förlag Bonnier Fakta för första gången! Så svindlande känsla det är att ha ett förlag! Till min kokbok. Känns helt fantastiskt. När jag kom in i receptionen var denna syn det första som mötte mig. Jamie, min stora förebild, och jag bredvid! Vilken ära! Och så coolt det kändes. Wow! Och nu finns den äntligen ute i handeln. Bokia, Akademibokhandeln, Åhléns osv och så klart på adlibris.com och Bokus.com. Är stolt och glad och hoppas att ni och alla andra kommer att gilla den!

2 thoughts on “Vi matchar Jamie och jag!

  1. Mia Bark

    Klart att det är coolt. Och klart att det matchar. Du var helt klart bäst hela vägen igenom. En perfekt kombo av att kunna inordna dig i ett kollektiv likväl som att våga hävda dig inom det. Det räcker liksom inte med att bara kunna göra sin egen grej – det är nog det jag gillar bäst med den tävlingen. Så många olika moment, så många olika tekniker, så mycket kreativitet, Mest imponerande var nog ändå att du dessutom visade en sådan härlig ledarskapsförmåga. Wow! Jag firade lite också eftersom jag hade dig som favorit redan från första början – maken som är kock sa ordagrant: Den tjejen kommer att rocka i ett restaurangkök (med tillägget att många av de andra skulle inte ha överlevt en enda servering….). Grattis än en gång hälsar Mia aka Rektorskans Happyvardag

    http://bloggmorsorna.se/happyvardag/

    Reply
  2. Linn

    Hej jag är en stor beundrare av dig och undrar om det är mlöjligt att träffa dig? din mat ser jätte god ut! PS det var mig du såg med min pappa vid affären idag.
    /Linn

    Reply

Leave a Reply

