Jag vann!!!

17759_10151582183825681_1284413690_n

Inte de nyaste av nyheter, men för mig de roligaste och kommer vara långt framöver. I onsdags vann jag Sveriges mästerkock! En sådan obeskrivlig känsla, jag har svårt att sätta ord på det. Lyckan är total och äntligen, äntligen är det inte längre en hemlighet. Wow! Jag är så glad och även stolt över mig själv. När jag sökte till tävlingen var det mest en kul grej, ett litet spännande äventyr som jag tänkte att det räcker så länge det räcker. Och tänk att det räckte hela vägen fram. Och vilket fanastiskt stöd och mycket uppmuntran jag har fått från alla håll. TACK! Det betyder verkligen mycket.

3 thoughts on “Jag vann!!!

  1. Cecilia summerar

    Ett stort GRATTIS till en värdig seger! Med din utstrålning och kompetens blev du tidigt en favorit, och oj så sugen jag är på att testa koreansk mat efter att ha sett dig (och läst Gul utanpå). Tror jag ska skaffa en kokbok 😉

    Reply

Leave a Reply

